חיפוש באתר
בית דפוס One Print
יצירת קשר עם וואן פרינט בית דפוס דיגיטלי

היתרונות של הדפסת רול אפ

עברתם לאחרונה במרכז מסחרי? נכחתם בכנס של חברה כלשהי? מקום העבודה שלכם עוסק במפגש של לקוחות? סיכוי גבוה שיצא לכם לראות רולאפים. מתקן רול אפ הוא למעשה פוסטר מודפס, בעל ניידות ודינמיות, שניתן להציב בשלל מקומות ולהשתמש בו במספר דרכים מגוונות. הדפסת רולאפ היא תהליך לא מסובך למדי. תוהים מדוע כדאי לכם לשלם על שירותי הדפסת רול אפ? במאמר הבא נסקור בפניכם את היתרונות השונים אצל רולאפים.

מתקן רול אפ

מתקן רול אפ הוא למעשה פוסטר שניתן להציב בחללים שונים. רולאפים יכולים להגיע בגדלים שונים לפי בקשת הלקוח, כאשר על הרול אפ מודפסת גרפיקה מסוימת, שכוללת בתוכה תוכן או מידע כלשהו, לפי בקשת הלקוח גם כן. הדפסה על רול-אפ היא לא עניין מורכב מדי. רולאפים משמשים תעשיות רבות.
למעשה, מתקן רול אפ רלוונטי כמעט לכל מקום עבודה, עקב השימוש הרב שניתן לבצע באמצעות רולאפים. רולאפים יכולים להעניק מידע בנושאים מסוימים, להעניק דרכים ליצירת קשר, לפרסם עסקים או מוצרים, להכווין תנועה למקום מסוים ואפילו סתם לעורר עניין בקרב הציבור. הדפסת רול אפ כוללת יתרונות רבים, שנגזרים כתוצאה מהיכולות של המתקן הפשוט.

עיצוב רול אפ

רול אפ – דינמיות מרבית

אחד היתרונות הגדולים ביותר של מתקן רול אפ היא העובדה כי מדובר במתקן בעל דינמיות מרבית. הדינמיות של רולאפים באה לידי ביטוי במגוון דרכים. דוגמא אחת היא האפשרות שניתן לקפל מתקן רול אפ באופן פשוט וזריז. רול אפ אינו כבד משקל, כך ששתי תכונות אלו מאפשרות ניידות ומעבר ממקום למקום.
ניידות ממקום למקום יכולה להבטיח למי שביצע הדפסה על רול-אפ שימוש לפי הרצונות שלו. אם הוא מעוניין מסיבות כאלו ואחרות לבצע מעבר למקום אחר, הוא יכול לעשות זאת. אפשר לסחוב את המתקן למקום אחר, עקב משקלו הקל, או להכניס אותו בצורה נוחה לתא מטען של מכונית ולנסוע איתו למקום מרוחק יותר.

מתקן רול אפ

רול אפ מותאם אישית

מכיוון שרולאפים הם פוסטרים שעוברים הדפסה, ניתן להתאים אותם באופן אישי לרצונות שלכם. הדפסת רולאפ מתחשבת בסוג הרולאפ שהלקוח צריך ובשימושים שהוא מתכנן לרול אפ. כמו כן, הדפסת רולאפ כוללת עיצובים שונים, שיכולים להתבצע במקרים מסוימים על ידי המדפיס ובמקרים מסוימים על ידי המזמין. כך או כך, רולאפים יצטרכו לעבור את אישור המזמין, כך שההתאמה האישית לרצונות שלו מובטחת.

רול אפ הדפסה בבית דפוס

רול אפ – שימוש מגוון

מתקן רול אפ מאפשר שימוש מגוון. מכיוון שמבוצעת הדפסה על רול-אפ, ניתן להציג כמעט כל דבר על רולאפים. בעלי עסקים למשל יכולים להציג פרסומות לעסק שלהם או למוצר שהם מוכרים, אך הם יכולים גם לפרסם מספרי טלפון של העסק ליצירת קשר או להכווין ציבור אל העסק שלהם.

רול אפ שלא מפריע לסביבה

אם יצא לכם להסתובב פעם במרחב עירוני ולחוות תסכול כתוצאה מגורמים שונים שמפריעים לכם במרחב, לא כך הדבר עם רול אפ. רולאפים, גדולים ככל שיהיו, לא מגיעים למידות עצומות.
מכיוון שהם מיועדים להיות ממוקמים באזורים הכוללים אנשים, רולאפים מגיעים בגדלים הגיוניים, דמויי גודל האדם לרוב. כמו כן, ניתן למקם רולאפים בזרימה עם כיוון התנועה, כך שרוחב מתקן רול אפ הוא צר ואינו מפריע או חוסם דרכים כלשהן.

שימוש רב פעמי ברול אפ

סגרתם הדפסת רול אפ בית דפוס דיגיטלי, קיבלתם מתקן רול אפ בדיוק כמו שתכננתם וסיימתם להשתמש בו? תמיד אפשר לחכות לפעם הבאה. הדינמיות של רולאפים מאפשרת להם להיות מאוחסנים בצורה פשוטה ונוחה. ברגע שתרצו להשתמש שוב במתקן רול אפ שברשותכם, כל מה שתצטרכו לעשות זה להוציא אותו ממקום האחסון ולמקם אותו מחדש.

למי מתאים מתקן פופ אפ

אם יוצא לכם להסתובב בכנסים, תערוכות, מופעים ואפילו אירועי ספורט, ככל הנראה ראיתם כבר דוכן פופ אפ או פופ אפ לתערוכות. מתקני פופ אפ נפוצים מאוד באירועים אלו, גם אם האדם הממוצע לא מודע לקח. מתקני פופ אפ הם מתקנים תלת מימדיים, המאפשרים למארגנים של אירועים כאלו ואחרים לפרסם ולמתג. מתקני פופ אפ נפוצים מאוד בקרב אביזרים לתערוכות. למי בדיוק מתאים מתקן פופ אפ? עשינו בשבילכם סקירה קצרה.

מתקני פופ אפ

אולי לא שמתם לב לכך, אך וודאי יצא לראות דוכן פופ אפ, קיר פופ אפ או פופ אפ מגנטי לנגד עינכם, אם הייתם בתערוכה או כנס לאחרונה. מתקן פופ אפ לתערוכות הם דינמיים העשויים ממתכת ומאפשרים למארגני אירועים ליצור קירות ודוכנים, עליהם ניתן להציג דברים שונים.
מתקנים אלה הם חלק אחד מתוך אביזרים לתערוכות שמשמשים את מארגני התערוכות והכנסים. תחומים אחרים, כמו הופעות ואירועי ספורט, זיהו את היתרונות שיש למתקני פופ אפ בתחום השיווק והמיתוג, וגם שם ניתן לראות שימוש במתקני פופ אפ כמו קיר או דוכן פופ אפ.

דוכן פופ אפ

פופ אפ – שימוש בתערוכות

בית דפוס דיגיטלי לפופ אפ מעוצבים לתערוכות שונות יכול לסייע למארגני התערוכה במספר דרכים. ראשית, קיר פופ אפ מאפשר למארגני התערוכה למתג את התערוכה שלהם. באמצעות פאנלים המתחברים לשלדת האלומיניום של הפופ אפ, אפשר להציג את נושא התערוכה, שם התערוכה ופרטים נוספים הקשורים לתערוכה עצמה.
ניתן לעשות זאת לא רק באמצעות קיר פופ אפ גדול, שניתן למקם במקומות אסטרטגיים, אלא גם באמצעות פופ אפ מגנטי או דוכן. בתערוכות שונות, המציגות פרטים שונים, ניתן למקם מדריכים מאחורי דוכן, הנושא את המיתוג השונה שיש לתערוכה להציע. כך ניתן להרוויח גם דוכן לנציג התערוכה וגם מיתוג לתערוכה בבת אחת.

פופ אפ – מופעים שונים

את היכולות של מתקני הפופ אפ זיהו גם מפיקי מופעים שונים. אביזרים לתערוכות, כמו פופ אפ מגנטי למשל, הצליחו לשמש את מארגני המופעים במיתוג המופעים שלהם. מופעי מוזיקה ומופעי תרבות למשל, יכולים להיעזר במתקני פופ אפ. הדינמיות שיש למתקינים להציע מתאימה לדינמיות של אירועים כאלו, המתקיימים במקום קבוע מראש, אך לתקופה קצובה בזמן.

פופ אפ – פרסום ושיווק

מסתבר שאפשר גם לבצע פרסום ושיווק באמצעות דוכן או קיר פופ אפ. בתערוכות, כנסים, מופעים ואירועי ספורט משתמשים במתקנים אלה כדי לפרסם את נותנות החסות השונות. במקרים רבים, נותנת חסות מסוימת מזוהה עם המותג, כך שפרסום המותג באמצעות פופ אפ מגנטי לדוגמא, יכול להועיל לשני הצדדים ולא רק לצד שמקבל את הפרסום.

פופ אפ משווק

פופ אפ בכנסים

קיר פופ אפ מתאים מאוד לכנסים בתחומים שונים. מדי שנה מתרחשים עשרות כנסים במקומות שונים ברחבי הארץ. ישנם כנסים מקצועיים, כמו כנסים משפטיים, כנסים של איגודים מסוימים ואפילו כנסים של אנשים החובבים תחום מסוים.
מכיוון שכנס הוא עניין דינמי, המתרחש בין יום לכמה ימים לכל היותר, יש צורך בציוד דינמי באמצעותו ניתן יהיה להוציא את הכנס לפועל. קיר פופ אפ, דוכן פופ אפ או פופ אפ מגנטי משמשים כנסים לצרכים האלו, יחד עם עוד אביזרים לתערוכות.

פופ אפ לתערוכות מעוצב עם בלונים ומתנות

פופ אפ -אירועי ספורט

פופ אפ לתערוכות משמש גם באירועי ספורט, בעיקר את תקשורת הספורט. ספורטאים מתראיינים מלפני קיר פופ אפ המציג חסויות שונות של אירוע הספורט, בעוד שפרשני הטלוויזיה עומדים במקרים רבים מאחורי דוכן פופ אפ, שממותג לפי המיתוג של אותו אירוע הספורט.

מתקני תצוגה לתערוכות

מטרת התערוכה בכלליות היא לאפשר לבתי העסק להציג את פועלם בין אם זה לשם גיוס כספים ובין אם זה לשם גיוס לקוחות פוטנציאלים / לקוחות בפועל. כך או אחרת, על מנת להשיג את מטרת התערוכה, על הביתן שלכם להיות אטרקטיבי כדי שיצליח למשוך אליו את העובדים והשבים שבחרו לבקר בתערוכה. זכרו כי חוץ ממכם, יש בתערוכה עוד חברות רבות שחלקן אם לא כולן מתחרות שלכם ועל כן חשוב להקפיד ולהשקיע בעיצוב לרבות שימוש במתקני תצוגה. תפקידם של מתקני התצוגה הוא לסייע בהליכי השיווק, המיתוג והפרסום.

על פי רוב בתערוכה יצטרפו אליכם חברות רבות ומגוונות, אשר יציגו גם הן את המוצרים שלהן ויבקשו בדיוק כמוכם ליצור עניין – חשוב שתקדימו אותם בצעד אחד קדימה לפחות ותיצרו בידול משמעותי שיגרום לעניין רב ככל האפשר בפועלכם.

כדי לאתר חברה מקצועית שמתמחה בייצור מתקני תערוכה וכזו שמיומנת דיה להתאים עבורכם את המתקן הייעודי לכם, ראוי לבחור חברה בעלת ניסיון וותק רב בתחום – חברה אשר ביצעה בעברה לא מעט פרויקטים מוצלחים ויש באמתחתה תמונות להוכיח זאת.

מתקני תצוגה לתערוכות
הכירו את מתקני התצוגה ואת יתרונותיהם

התחרות על לב הלקוח הפכה לקשה יותר ויותר משאבים מופנים לשיווק פרסום ומיתוג בית העסק לצד המוצר. על מנת להגיע למצב בו אתם יוצרים בולטות ובעיקר במעמד הצגת המוצר בתערוכה, שוב להקפיד על מתקני תצוגה הכוללים רול אפ, דלפק ועוד. כל בחירה שלכם תהיה מדויקת אך חשוב להקפיד על איכות המתקן ולוודא כי המתקן אכן פונקציונאלי ואיכותי דיו להשגת המטרה לשמה הוא נוצר.

מעמד לקאפה בעיצוב אישי

כדי להימנע ממאמץ מיותר וכדי לאפשר לצוות המציג בתערוכה לחסוך משאבים הכוללים מלל, נכון לחלק ברושורים ולהניח אותם על גבי מתקני ברושורים ייעודיים שיראו מעולה על גבי דלפק המכירות וימשכו את תשומת לבם של העוברים והשבים. במקביל ובמידה ותבחרו לחשוף בפני המשתתפים מוצרים שונים לרבות דגלים ממותגים, הרי שתצליחו להעניק חוויה מעניינת ואטרקטיבית ולא רק שיווקית פר אקסלנס. כשאתם מעניקים חוויה, הלקוח זוכר אתכם טוב יותר. חשוב מאוד שאת הבחירה שלכם במתקנים תבצעו בהתאמה מלאה לחברה ולמוצרים אותם היא מעניקה / מייצרת / משווקת.

באנרים שיווקיים

מתקני תצוגה לרבות פופ אפ יאפשרו לכם להתבדל ביחס לחברות השונות שמגיעות גם הן להציג את שלהן. זכרו כי בסופו של יום אתם מבקשים להשיג כמה שיותר עניין בדלפק שלכם בפרט ובמוצרים שלכם בכלל.

בין אם בחרתם שימוש של מתקן פופאפ ובין אם הקדשתם לביצוע דלפק מכירות מושקע ושיווקי, עליכם לקחת בחשבון את הגרפיקה ואת מה שהמוצרים בהם בחרתם מייצגים וכמובן כיצד הם מייצגים זאת ברמת הגרפיקה. כדי לבצע את כל התהליך – מתחילתו ועד סופו – על הצד הטוב והמקצועי ביותר, עליכם לבחור בחברה מקצועית ומיומנת שתבצע התאמה מדויקת של המתקנים השונים.

מדבקות למחשב נייד בעיצוב אישי

מחפשים את המתנה המושלמת? מתנה לעובדים? מזכרת מאירוע עסקי? או דרך לשדרג את מראה המחשב של העובדים שלכם? הכירו את המדבקות המיוחדות למחשב הנייד שיכולות לשדרג את המראה, להקרין עסקיות וכמובן שהן מעוצבות באופן אישי
מדבקות למחשב נייד – שמעתם על זה פעם? אם עוד לא , זה הזמן להבין מה זה בכלל ולמה זה טוב. אחרי שתבינו, גם ירד לכם האסימון שזה מה שאתם צריכים לעסק שלכם, כי זאת המילה האחרונה בתחום המיתוג. אז קדימה, הנה כל הסיבות להדפיס מדבקות ללפטופ שלכם, של העובדים שלכם או של הלקוחות שלכם.

מיתוג בשנת 2022

אם אתם מחפשים דרך למתג את העסק שלכם ואתם עדיין מדפיסים סטיקרים, חולצות וכוסות קפה למשרד, כנראה שמשהו בתוככם צריך לעשות שדרוג לעידן בו אנחנו חיים. בשנת 2022 אחוז האנשים שמרכז עבודתם נמצא במחשב הוא גבוה מאד ולכן זאת אוכלוסיית היעד כמעט בכל קמפיין פרסומי. מדבקות למחשב הנייד הן כבר חלק בלתי נפרד מהפריטים הממותגים שכל אחד צריך להוציא כאשר הוא מחפש דרכים למתג את העסק שלו.

מדבקות למחשב הנייד ללקוחות

אם אתם מחפשים דרכים לשווק את העסק שלכם, ללא קשר למוצר אותו אתם מוכרים בעסק שלכם, שירות שאתם נותנים, וכדומה, יש תופעה מוזרה בדרך כלל למי שיש מחשב נייד i7 הם אלה שמזמינים מדבקות מעוצבות. בדיוק כמו שבעבר הדבקת סטיקר לרכב הייתה דרך לגיטימית לפרסם את העסק שלכם, הרי שעכשיו אתם יכולים לתת ללקוחות שלכם מדבקות בעיצוב אישי עם הלוגו, שיראו מספיק יפה על מנת שידביקו אותן על המחשב הנייד שלהן.

הדפסת מדבקות למחשב נייד של העובדים

אם יש לכם צוות של עובדים שמשתמשים באופן יומיומי במחשבים ניידים או שאתם אמונים על צוות שכלי עבודתם המרכזי הוא לפטופ, ניתן להשתמש בטכנולוגיה החדשה על מנת לסמן את המחשבים הניידים השייכים לבית העסק ועל הדרך להרוויח גם קישוט דקורטיבי ודרך פרסומית לגיטימית.
אם הצוות שלכם עובד במרבית הזמן מהבית, או ממקומות ציבוריים כמו בתי קפה שונים, מדבקה למחשב שעליה מתנוסס הלוגו של בית העסק תגרום לכך שהעובדים שלכם והמחשב שלהם הם בעצם פרסומת בעצמם לעסק שלכם.

איפה מדפיסים מדבקות עם לוגו למחשב נייד?

אהבתם את הרעיון? מצוין! עכשיו רק נשאר לכם שלב הביצוע. שלא תחשבו שזו משימה מסובכת – ההיפך הוא הנכון. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא למצוא בית דפוס מספיק חדשני שמסוגל לתת את השירות הזה.
המלצה מחברים או קולגות שכבר השתמשו בשירות דומה והיו מרוצים יכולה להיות שווה זהב. אם אין בסביבתכם מכרים שיכולים לתת המלצה מחוויה אישית, גם חיפוש קצר ברשת יכול להניב תוצאות טובות, עם המלצות מגולשים.

מה זה רול אפ?

רול אפ הוא שלט פרסומת שאותו ניתן לתלות על מתקן ייעודי. עם זאת, התנאי לניצול היתרונות השונים שלו הוא לבחור נכון את שירותי הדפוס, לעצב גרפית את האלמנטים השונים שמופיעים על גבי הפרסומת, ולא לשכוח לתכנן גם מסר טקסטואלי ברור. אז איך עושים את זה ומאיפה מתחילים? הנה כמה המלצות

רול אפ הוא חלק בלתי נפרד מארגז הכלים השיווקי העומד לרשות מגוון עצום של בתי עסק וחנויות. כל בית עסק שמעוניין בנוכחות פיזית במרחב הציבורי והמשותף יכול לעשות את זה באמצעות שירותי הדפסת רול אפ, גם בתקציב נמוך ומדויק. יתרה על כך, מתקן רול אפ מגלם בתוכו יתרונות שאותם לא ניתן להשיג באמצעות פתרונות דפוס אלטרנטיביים ולכן הוא גם נחשב ייחודי כל כך. עם זאת, רבים עדיין לא יודעים מה זה בדיוק רולאפ או איך מנצלים את היתרונות שלו. בהקשר הזה, צריך גם להזכיר שקיימים הבדלים בין גדלים של רול אפ ושלכל אחד מהם תפקיד אחר. לכן רול אפ גדול מתאים בעיקר לבתי עסק גדולים, בעוד רול אפ קטן יכול להתאים לבתי עסק קטנים או לחנויות.

מתקן רול אפ

כל היתרונות של הדפסת רול אפ

רול אפ הוא שלט פרסומות שאותו בדרך כלל תולים על מתקן ייעודי, אבל זה לא חובה. אם בוחרים לא להשתמש במתקן ייעודי כדי לתלות עליו את הפרסומת, אפשר לשלב את הרול אפ ישירות על הקיר של החנות, על החלון וכן הלאה. בכל אחד מהמקרים האלה, מתקן רול אפ מציע יתרון משמעותי יותר: הוא נגיש, אפשר להזיז אותו בקלות ממקום למקום ויש לו המון נוכחות. מכאן והלאה, כל שנותר הוא להשוות בין גדלים של רול אפ לפי המטרות שאותן מנסים להשיג. רול אפ גדול יכול למשל לשמש גם לטובת העברת מסרים שיווקיים וגם להעברת מסרים אינפורמטיביים, כמו שעות הפתיחה של החנות או דרכי יצירת קשר. לעומת זאת, רול אפ קטן או סטנדרטי ישתלב עם עוד פתרונות מיתוג: פוסטרים, תמונות, שלטים וכן הלאה.

רול אפ

איך מעצבים את הרול אפ המתאים?

הדבר החשוב ביותר שאותו צריך לדעת לגבי רול אפ גדול או קטן הוא שניתן לעצב אותו במגוון כמעט אינסופי של אפשרויות. מצד אחד, היתרון הוא שניתן להתאים כל סוג של רול אפ לצרכים ולדרישות המדויקות של בעלי עסקים. מצד שני, לא תמיד בעלי העסקים יודעים להגדיר מה בדיוק הם מחפשים בפרויקטים של הדפסת רול אפ. הפתרון הוא לפנות אל בית דפוס בפתח תקווה שזו בדיוק ההתמחות שלו. באופן הזה, ניתן לרכז את כל השירותים תחת קורת גג אחת: גם הדפסה טכנית של רול אפ במידות המתאימות ללקוח, גם עיצוב גרפי וגם שילוב של אלמנטים טקסטואליים שמניעים לפעולה.

מה ההבדל בין ברושור לפלייר?

ענף הדפוס המודרני, מאפשר לכם ליהנות מהיצע מגוון ואיכותי של תוצרי דפוס שונים המיועדים למגוון רחב של מטרות שיווקיות. בשורות שלפניכם תוכלו למצוא מידע מקצועי על ההבדלים בין ברושור לפלייר ועל איך לעצב פלייר.

עיצוב ברושורים

ברושורים ופליירים נחשבים לתוצרי הדפוס הנפוצים ביותר למטרות שיווקיות, כאשר ההבדלים ביניהם נובעים בין היתר מהמטרה השיווקית המוגדרת כל אחד מהם. ברוב המקרים, פלייר הינו מוצר הדפסה שיווקי המגיע בגדלים קבועים שלA4  (גודל נייר מדפסת רגיל) ו/או A5 (שהוא למעשה חצי מגודלו של דף מדפסת רגיל). מוצר הדפסה זה ניתן להדפסה פרוצס (צבעונית) דו צדדית וניתן להדפיס אותו בשתי שיטות דפוס עיקריות, האחת דפוס אופסט המאפשרת לכם הדפסת פליירים בכמות גדולה של 1,000 יחידות ויותר, והשנייה, שיטת הדפוס הדיגיטלי המיועדת בעיקר להדפסת פליירים בכמויות קטנות של 100, 200 ועד 500 יחידות. הדפסת פליירים מתבצעת על גבי נייר כרומו במשקלים שונים של עד 250 גרם.

מנגד, ברושור הינו מוצר הדפסה יוקרתי יותר המגיע בגדלים שונים של A4  ו/ואו A3, כאשר הנייר מגיע מקופל והוא נפתח לכיוונים שונים בהתאם לעיצוב הברושור. ברושורים מודפסים אף הם בשיטת הדפוס הדיגיטלית המיועדת להדפסת ברושורים בכמויות קטנות יחסית ובשיטת דפוס האופסט המיועדת להדפסת ברושורים בכמויות גדולות. את הברושורים נהוג להדפיס על ניירות כרומו במשקלים של 250, 350 גרם ואף יותר וככל שהנייר עבה יותר כך התוצר הסופי הינו יוקרתי ומרשים יותר. בניגוד לפליירים, הברושורים מכילים בתוכם תוכן שיווקי מורחב יותר ולכן הם מיועדים בעיקר למקרים בהם המפרסם באמצעותם נדרש למסור ללקוחותיו מידע מורחב יותר אודות שירותיו ומוצריו השונים.

איך לעצב פלייר?

פליירים מהווים את אחד מאמצעי השיווק הנפוצים ביותר והם יכולים לשמש את המפרסם באמצעותם לכל מטרה שיווקית נדרשת לצרכי קידום מכירות וכדומה. על מנת ליהנות מיתרונותיו של הפלייר כאמצעי שיווק לקידום מכירות וכדומה, חשוב לתת תשומת לב יתרה להליך עיצוב הפלייר וזאת על מנת לגרום לכל אדם הנחשף אליו לעיין בו ולנוע לפעולה מקדמת מכירה.

פליירים מעוצבים

לצורך כך, אנו ממליצים לכם בראש ובראשונה להיוועץ עם מחלקות העיצוב הפועלות בבתי הדפוס העוסקים ומתמחים בהליכי הפקה והדפסה של פליירים שיווקים. במחלקות אלו תוכלו למצוא צוות מעצבים גרפיים שזוהי מלאכתם היומיומית ולכן הניסיון העומד לרשותם בתחום העיצוב יכול לספק לכם מענה יצירתי לצרכי קידום המכירות באמצעות עיצוב נכון של הפלייר. במקביל, אנו ממליצים לכם לחשוב על הטבה/הנחה אטרקטיבית הניתנת למימוש באמצעות הפלייר (לדוגמא: X אחוזי הנחה למציגי הפלייר בבית העסק וכו). על מנת להפוך פליירים כאמצעי שיווקי אפקטיבי אנו ממליצים לכם להתמקד במסר שיווקי אחד מרכזי ולא להעמיס תמונות וטקסטים על גבי הפלייר. בחרו תמונה אחת מרכזית המייצגת את השירותים/מוצרים שלכם, דאגו שהתמונה תהיה איכותית ורלוונטית לנושא הטקסטואלי של הפלייר (המסר) ואל תשכחו כמובן הטבה/הנחה ופרטים כלליים (בצורה מובלטת) אודות מיקומו של בית העסק.

איך לבחור הזמנה לבר מצווה

אירוע של בר מצווה הוא נקודת ציון מיוחדת במינה בחייה של כל משפחה ומשפחה. בין אם מדובר בבן הבכור במשפחה או במי מהאחים הצעירים יותר – הפיכתו של ילד לנער בוגר היא תקופה מעניינת מאד הן בחייו האישיים והן עבור ההורים שלו ובני המשפחה הקרובים אליו. זו הסיבה שאנשים לא מקלים ראש בארגון מסיבת בר המצווה וחשוב להם לחגוג כמו שצריך את הפיכתו של הילד לנער ולבוגר צעיר. במקרים רבים ירצו ההורים להפיק עבור הנער אירוע מיוחד במינו שיעלה על אירועים דומים שנחגגים באותה התקופה עבור החברים הקרובים שלו וחבריו לספסל הלימודים.

אחד האלמנטים הקשורים בהפקה של אירוע בר מצווה (כמו גם אירועים אחרים) הוא הפקת הזמנות לבר מצווה. מצד אחד – ההורים יכולים להודיע לכל החברים והמוזמנים אודות האירוע בהודעות מידיות בטלפונים הניידים או דרך האינטרנט. מצד שני – הם בטח רוצים להפיק הזמנה לאירועים שתהפוך למזכרת של ממש ותהיה אישית וכזאת שתהיה ייחודית רק להם ולאירוע של הבן שלהם. כיום אפשר לשלב גם תמונות בעיצוב ההזמנה, כך שההורים בעצם יכולים להראות את התמונות של הבוגר הצעיר וללוות את התמונה בכיתוב החשוב והדרוש לקראת האירוע.

עיצוב הזמנה לבר מצווה

מה יתאים להזמנה לבר מצווה?

אם מחליטים לעצב באופן עצמאי את ההזמנה לאירוע בר המצווה עושים זאת כנראה כי רוצים שההזמנה תהיה ייחודית ומיוחדת, כזאת שלא רואים באף מקום אחר וכמובן שאין לאף אחד אחר שהפיק אירוע דומה בעבר. ההורים של הנער רוצים להעביר מסר אישי למי שמוזמן לאירוע, חשוב להם לתת את הדעת על כל אלמנט שקשור וכמובן להקדיש את מלוא תשומת הלב להזמנה שאולי בשלב מתקדם יותר תהפוך להיות מזכרת עבור מי שקיבל אותה.

על גבי הזמנות לבר מצווה אפשר לכתוב ברכה או שיר, פתגם או משפט ייחודי הקשור במשפחה, בבגרות או בגידול בנים. הכיתוב יכול להיות רציני או הומוריסטי – על פי הנוחות או על פי השקפת העולם של ההורים הנרגשים. אפשר לבחור בצבע הרקע או העיצוב שמסביב ואפשר להחליט על שילוב של חומרי גלם נוספים שיש בהם אלמנטים עיצוביים ייחודיים כמו למשל בד תחרה, חוטי רקמה או כל מה שיהפוך את ההזמנה לכזאת שלא עוצבה מעולם. אפשר לשלב גם נייר שקוף או בעל מרקם ייחודי ובלבד שלבסוף ההזמנה תיראה שהשקיעו בה לא מעט זמן ומחשבה.

כדאי מאד להתייעץ עם איש מקצוע מעולם העיצוב הגראפי, שכן עשויים להיות לו שלל רעיונות מעניינים ומקוריים שההורים (העמוסים בהכנות ובירורים) לא בהכרח יחשבו עליהם. הוא יהיה מעודכן בחידושים שונים או בחומרי גלם שנכנסו לשימוש ויכולים להיות לעזר. אט אט ההזמנה תקרום עור וגידים ותהפוך לחלק בלתי נפרד מכל האביזרים והשירותים שקשורים אטרקציות לאירועים לאירוע בר המצווה המרגש ותישאר גם עבור המשפחה כמזכרת.

הדפסת פרויקטים לימודיים מעולם העיצוב

לאחר סיום פרויקט לימודי כזה או אחר, מגיע הרגע החשוב מכל. בסופו של הפרויקט יהיה צורך להדפיס אותו על מנת לראות את התוצאה הסופית. זהו הרגע אליו כולן שואפות בעת היותן לוקחות חלק בפרויקט כזה או אחר. לפיכך יהיה מומלץ לכל אחד לקחת את העניין בחשבון וזאת כאשר בוחרים בסופו של יום באופציה החכמה ביותר שישנה. הרי בוודאי כל אחד מכם יהיה מעוניין להיות במצב לפיו הוא רואה את התוצאה הסופית לנגד עיניו.

חשיבות איכות הדפסת הפרויקט הלימודי

כאשר בוחרים להדפיס את הפרויקט הלימודי שלכם, יהיה חיוני מצדכם לוודא כי אתם בוחרים להדפיס את הפרויקט עם בית דפוס איכותי בעל מדפסות איכותיות וכחלק ממכינה לעיצוב אשר תציג לפניכם את כל האפשרויות השונות ודרכי הפעולה האידאלים. הרי עולם העיצוב הנו רחב מאי פעם ולאור זאת יהיה מומלץ שתוודאו כי אתם בוחרים באופציה החכמה ביותר שתעמוד מולכם, כלומר תצטרכו לגשת אל קורס עיצוב שידריך אתכם במדויק מההתחלה ועד הסוף, שלב ההדפסה.

מדוע כדאי לקחת חלק במכינה לעיצוב?

מכינה לעיצוב תוכל להציע לכל אחד מכם את האופציה להיחשף אל כמות עצומה של ידע חיוני אשר יוכל להפוך אתכם בסופו של יום למעצבים טובים ומקצועיים יותר. הרי בוודאי שכל אחד מכם יהיה מעוניין להחזיק בידע הרב ביותר וזאת על מנת לבצע מלאכתו ובצורה הטובה ביותר שרק ניתן להעלות על הדעת. לפיכך, כל שתצטרכו לעשות יהיה לבחון היטב את הקורסים השונים שמוצעים באזורכם ולוודא כי אתם ניגשים אך ורק לאלה שתואמים את הסטנדרט שהצבתם לעצמכם. יתר על כן, מכינה עיצובית תוכל להכין אתכם ללימודים מעמיקים מאוד, כאלה שצפויים לשים אתכם בקדמת הבמה של עולם העיצוב.

אז מה חשוב באמת בעולם העיצוב?

נוסף על השימוש במדפסת הנכונה ורכישת השכלה רחבת היקף אשר תקנה יסודות מרשימים, כל אחד מכם צריך לקחת בחשבון כי אחד הדברים החשובים ביותר יהיה עצם זה שתוודאו כי אתם בוחרים לעשות שימוש בחומרים הנכונים. כלומר חומרי הגלם והמוצרים השונים בהם אתם נעזרים יהיו צריכים להיות באיכות הגבוהה ביותר בשוק. כל אחד מכם שידאג שכך באמת יהיה יוכל להיות בטוח כי יהיו לדבר השלכות חיוביות מאוד.

אז עשו לעצמכם טובה ושימו לב כי אתם בוחנים את העניין לעומקו ועושים זאת במהרה. הרי בוודאי תהיו מעוניינים למצוא את התשובה הטובה ביותר שישנה וזאת בכל הנוגע לעניין המדובר.

לבצע סקר שוק בנוגע למכינות

כיום מוצעות מספר מכינות שונות ברחבי הארץ ודרך פעולה חכמה מצדכם תהיה לבצע סקר שוק. אלו מכם שיעשו זאת יוכלו לראות כי הדבר יאפשר להם למצוא בסופו של יום את אפיקי הלימוד הטובים ביותר וזאת ללא שום פשרות בדרך. אז למה אתם מחכים עם הדבר? התחילו לפעול בהקדם לשם מציאת המענה הטוב ביותר שרק ניתן להעלות על הדעת.

הדפסות איכותיות לעסקים שלא מתפשרים

עולמנו אמנם הופך להיות יותר ויותר דיגיטלי ווירטואלי, אך חלק נכבד מעולמנו יישאר לתמיד ככל הנראה מוחשי, עדיין אין באמת תחליף להזמנה לחתונה שמחזיקים ביד, אין תחליף למעטפה מעוצבת, אין תחליף לאלבומים מודפסים שכיף לדפדף בהם להנאותינו בכל הזדמנות שנבחר. אך אין ספק שהעולם הדיגיטלי שיפר בצורה משמעותית את איכות ההדפסה, גם אם לא נכנענו לגמרי לווירטואליות, הרי שתוצאות ההדפסה הדיגיטלית בימנו הרבה יותר מתקדמת מאשר בעבר. חדות התמונה, איכות ההדפסה ויכולת העיצוב באופן כללי הרבה יותר מרשימה ומלאת צבע ודיוק מאשר היו בעבר. אנו לוקחים את הצעד הדיגיטלי בהדפסה צעד אחד קדימה.

שירותי הדפסה מקצועיים לעסקים

הראשונים שעדיין מבינים את הצורך המשמעותי שיש בהדפסה הם בתי העסק. חלק ניכר מאוד מהמיתוג העסקי גם כיום קיים רק בזכות האפשרויות ההדפסה הדיגיטלית והעיצוב הגרפי של בתי דפוס מתקדמים כמו בית דפוס 1print המספקת פתרונות הדפסה יצירתיים ומיוחדים לעסקים.

בין היתר הדפסת מחברות ממותגות, מעטפות, חומרי קידום מכירות, פוסטרים מעוצבים וגם שקיות הדפסה לעסקים באיכות ללא פשרות. הדוגמא האחרונה היא ללא ספק אחד הדוגמאות הבולטות ביותר לשכלול האדיר הקיים כיום הודות לטכנולוגיה המתקדמת.

שירותי הדפסה טובים לעסקים בכל עת ובכל מקום!

הרבה אנשים אינם מבינים את גודל החשיבות של הדפסה על בעולם העסקי, מדוע חוברות, לוחות שנה, קלסרים ואף שקיות חייבות להיות ממותגות ולא גנריות. לכאורה מדובר בהוצאה מיותרת. למה להשקיע בהדפסה ללא צורך? בשביל מה להשקיע בכרטיסי ביקור אם בין כה וכה אנשים נכנסים לאתר האינטרנט? לא הרבה יותר עדיף להשקיע בפרסום באפיקים אחרים ולא בדפוס?

זאת מחשבה שגויה מאוד ביסודה. שכן, הדפסה, מעבר להיבט השיווקי שניגע בה בהמשך, מדובר על פרסום חכם מאוד. בעת שהלקוחה לוקחת איתה את מוצרי הפרסום השונים ויוצאים מהחנות או מהפגישה, המוצרים שהענקתם ללקוח למעשה מפרסמים את המותג שלכם בכל העיר ולכל מקום שהם יהיו. מעטפות, פליירים וכל שאר אמצעי הדפוס מצליחים בקלות ללכוד את תשומת הלב של הסביבה , כך שבמקום לרכוש שטחי פרסום ברחבי העיר עסקים זוכים לפרסום חינמי לאורך זמן רב, ממש שלטי פרסום ניידים.

יתרה מזאת, בעוד ששטחי פרסום ושלטים לא מהווים המלצה של אף אחד אלא רק פרסום ושיווק של החברה עצמה, הרי שלקוחה המסתובבת עם שקית, כרטיס ביקור, פלאייר, תיק מודפס וכדומה מעידה על כך שהיא רכשה בעסק זה, וככל הנראה השימוש החוזר במוצר כמו לוח שנה מעיד לפחות בתת מודע שהיא אוהבת את המותג ומחוברת אליו.

חשוב להדפיס באיכות ללא פשרות

אחד הדברים שחשוב לשים לב אליהם הוא שהמוצרים יודפסו באיכות גבוהה, בעוד שהדפסה טובה תיצור שם טוב לעסק ותמתג אותו כעסק מוביל ואף תגרום ללקוחות להרגיש חשובים, הרי שמוצרי פרסום שיודפסו לא בחדות צבע ובחשיבה יצירתית להדפסה מקצועית תפורר את כל המטרה לשמה הודפס המוצר הממותג.

בעלי עסקים? עד כה לא הזמנתם מוצרים ממותגים לעסקים באיכות גבוהה? התקדמו עכשיו להדפסה מוצרי קד"מ שונים בבתי דפוס מקצועיים.

5 דרכים לשיווק העסק

שיווק עסק הוא תנאי הכרחי להצלחתו. באמצעות שיווק מושכל מגיע המידע על עצם קיומו של העסק ועל המוצר או השירות שהוא מציע לידיעת לקוחות פוטנציאליים שלו. יש פלטפורמות שיווקיות רבות, מהן אפקטיביות ועוצמתיות, כגון שיווק באינטרנט או בשיטות הישנות יותר כמו כרטיסי ביקור ופליירים. אין ספק כי שיווק דיגיטלי בשונה מכרטיסי ביקור הוא כיום אחד מאופני השיווק העיקריים, המצדיקים ואף מחייבים השקעת משאבים ייעודיים למיצוי הפוטנציאל השיווקי הבלתי נדלה הקיים באינטרנט.

למרות חשיבות האינטרנט, בעלי עסקים יעידו ויגידו שאין תחליף של עבודת שטח של סוכן מכירות, המפגין נוכחות ויחס אישי ויוצר שיח בגובה העיניים, תוך מתן מענה לצרכים, לדרישות וככל שניתן – לציפיות. סוכן מכירות חש את הדופק הפועם של השוק, שומע משוב ממקור ראשון, משנה את אופן פעולתו, ככל שנדרש, תוך כדי תנועה.

הדפסת כרטיסי ביקור מיוחדים

מיתוג כאמצעי שיווקי אפקטיבי עוצמתי

ככל שעסק ממותג יותר, כך הוא מבדל ומייחד את עצמו לעומת המתחרים. אמצעי מיתוג יעיל הוא פרסום באמצעות כרטיס ביקור, פולדר, ברושור, חוברות וחומרים מודפסים שונים שניתן להשאיר לאנשים לאחר שיחת היכרות אתם. היתרון של מוצרים לקידום מכירות של בית דפוס הוא בנגישות ובזמינות שלהם.

שילוב של שיווק דיגיטלי ושיווק באמצעות מוצרי פרסום הוא מכפיל כוח. אין ספק כי שום עסק לא יכול לוותר על נוכחות באינטרנט, רצוי באמצעות אתר. גם עמוד נחיתה תמציתי וממוקד יכול להועיל.

על מנת להיחשף – חשוב להופיע בתערוכות ובירידים, בכנסים. לערוך פרזנטציות, להשאיר כרטיסי ביקור בכל מקום שאליו הולכים. יש חשיבות והשפעה ניכרת לפרסום מפה לאוזן. כרטיסי ביקור מגבירים את האפקט של הפרסום.

בלוג במערכת בלוגים הוא פלטפורמה יעילה להפצת מידע, למתן עצות וטיפים, לפרסום מאמרים וחומרים מקצועיים, העלאת סרטונים, ובתוך כך מתן "דחיפה" גדולה וחזקה לקידום האתר בגוגל. קידום אורגני יעיל לטווח בינוני וארוך אבל כדי להגביר ולחזק חשיפה בתוך זמן קצר ( לדוגמה לקמפיינים שונים) רצוי ומומלץ להסתייע גם בקידום ממומן.

בהינתן הימצאות רבים מהלקוחות הפוטנציאליים שלכם ברשת החברתית פייסבוק – חשוב לבנות דף עסקי לעסק שלכם ברשת חברתית זו.

אינסטגרם הוא פלטפורמה מצוינת להעלאת תמונות וסרטונים של העסק.

אם אתם לא שם – אתם לא קיימים

העצמה האדירה של רשת האינטרנט מחייבת כל בעל עסק לתקוע בו יתד. מיתוג העסק בשילוב כרטיסי ביקור, פליירים, ברושורים ומוצרי קידום מכירות נוספים יקל על מיצוי היתרון היחסי שלו ועשוי להגביר את חשיפתו לעיני גולשים רבים ולקוחות פוטנציאליים. כאמור, שילוב של שיווק בדיגיטל ודפוס הוא השילוב הנכון, היעיל והמניב תוצאות.

שיווק מתבצע באופנים שונים ואן לפסול על הסף כל רעיון לשיווק העסק, גם אם בראשונה הוא נראה הזוי או חסר סיכוי. בעידן שפע המידע, אנשים עשויים להיחשף למידע באופנים שונים, בכל מקום ובכל זמן. היתרון העצום של האינטרנט כמנוע וכמנוף שיווקי הוא בפעילות המתמדת הבלתי פוסקת שלו 24/7. מי שלא ראה אתכם בבוקר, עשוי לראות אתכם בצהריים, בערב או בלילה.

אז למי אתם מחכים? כל שנותר הוא להתחיל את התהליך וכאן 1Print בית דפוס תוכל לעזור לכם להתחיל עם מוצרי קידום מכירות מהטובים ביותר בישראל. השאירו פרטים עוד היום!

דילוג לתוכן