מתקני תצוגה לתערוכות
מטרת התערוכה בכלליות היא לאפשר לבתי העסק להציג את פועלם בין אם זה לשם גיוס כספים ובין אם זה לשם גיוס לקוחות פוטנציאלים / לקוחות בפועל. כך או אחרת, על מנת להשיג את מטרת התערוכה, על הביתן שלכם להיות אטרקטיבי כדי שיצליח למשוך אליו את העובדים והשבים שבחרו לבקר בתערוכה. זכרו כי חוץ ממכם, יש בתערוכה עוד חברות רבות שחלקן אם לא כולן מתחרות שלכם ועל כן חשוב להקפיד ולהשקיע בעיצוב לרבות שימוש במתקני תצוגה. תפקידם של מתקני התצוגה הוא לסייע בהליכי השיווק, המיתוג והפרסום.
על פי רוב בתערוכה יצטרפו אליכם חברות רבות ומגוונות, אשר יציגו גם הן את המוצרים שלהן ויבקשו בדיוק כמוכם ליצור עניין – חשוב שתקדימו אותם בצעד אחד קדימה לפחות ותיצרו בידול משמעותי שיגרום לעניין רב ככל האפשר בפועלכם.
כדי לאתר חברה מקצועית שמתמחה בייצור מתקני תערוכה וכזו שמיומנת דיה להתאים עבורכם את המתקן הייעודי לכם, ראוי לבחור חברה בעלת ניסיון וותק רב בתחום – חברה אשר ביצעה בעברה לא מעט פרויקטים מוצלחים ויש באמתחתה תמונות להוכיח זאת.
הכירו את מתקני התצוגה ואת יתרונותיהם
התחרות על לב הלקוח הפכה לקשה יותר ויותר משאבים מופנים לשיווק פרסום ומיתוג בית העסק לצד המוצר. על מנת להגיע למצב בו אתם יוצרים בולטות ובעיקר במעמד הצגת המוצר בתערוכה, שוב להקפיד על מתקני תצוגה הכוללים רול אפ, דלפק ועוד. כל בחירה שלכם תהיה מדויקת אך חשוב להקפיד על איכות המתקן ולוודא כי המתקן אכן פונקציונאלי ואיכותי דיו להשגת המטרה לשמה הוא נוצר.
כדי להימנע ממאמץ מיותר וכדי לאפשר לצוות המציג בתערוכה לחסוך משאבים הכוללים מלל, נכון לחלק ברושורים ולהניח אותם על גבי מתקני ברושורים ייעודיים שיראו מעולה על גבי דלפק המכירות וימשכו את תשומת לבם של העוברים והשבים. במקביל ובמידה ותבחרו לחשוף בפני המשתתפים מוצרים שונים לרבות דגלים ממותגים, הרי שתצליחו להעניק חוויה מעניינת ואטרקטיבית ולא רק שיווקית פר אקסלנס. כשאתם מעניקים חוויה, הלקוח זוכר אתכם טוב יותר. חשוב מאוד שאת הבחירה שלכם במתקנים תבצעו בהתאמה מלאה לחברה ולמוצרים אותם היא מעניקה / מייצרת / משווקת.
מתקני תצוגה לרבות פופ אפ יאפשרו לכם להתבדל ביחס לחברות השונות שמגיעות גם הן להציג את שלהן. זכרו כי בסופו של יום אתם מבקשים להשיג כמה שיותר עניין בדלפק שלכם בפרט ובמוצרים שלכם בכלל.
בין אם בחרתם שימוש של מתקן פופאפ ובין אם הקדשתם לביצוע דלפק מכירות מושקע ושיווקי, עליכם לקחת בחשבון את הגרפיקה ואת מה שהמוצרים בהם בחרתם מייצגים וכמובן כיצד הם מייצגים זאת ברמת הגרפיקה. כדי לבצע את כל התהליך – מתחילתו ועד סופו – על הצד הטוב והמקצועי ביותר, עליכם לבחור בחברה מקצועית ומיומנת שתבצע התאמה מדויקת של המתקנים השונים.